پشتیوان سابیر عه‌زیز - مامۆستا خه‌لیل ئه‌حمه‌د

كيف أتوب؟ ( كردي )

التوبة: هي الرجوع عما يكرهه الله ظاهراً وباطناً إلى ما يحبه الله ظاهراً وباطناً.. وهي اسم جامع لشرائع الإسلام وحقائق الإيمان.. هي الهداية الواقية من اليأس والقنوط، هي الينبوع الفياض لكل خير وسعادة في الدنيا والآخرة.

مامۆستا عه‌لی خان

پشتیوان سابیر عه‌زیز - مامۆستا خه‌لیل ئه‌حمه‌د

چۆن ته‌وبه‌ بكه‌م؟

ته‌وبه‌كردن: مانای گه‌ڕانه‌وه‌یه‌ له‌و شتانه‌ی كه‌ خوای گه‌وره پێی ناخۆشه‌، بۆ ئه‌و ‌ شتانه‌ی كه‌ خوای گه‌وره‌ پێی خۆشه‌.

القنوت في صلاة الوتر والصلوات المفروضة ( كردي )

القنوت في تعريف الفقهاء هو : " اسم للدعاء في الصلاة في محل مخصوص من القيام " . وهو مشروع في صلاة الوتر بعد الركوع على الصحيح من قولي العلماء . ومشروع إذا نزلت بالمسلمين نازلة فيدعو بعد الرفع من الركوع في آخر ركعة من كل فريضة من الصلوات الخمس ، حتى يكشف الله النازلة ، ويرفعها عن المسلمين.

ئیدریس مه‌حمود

پشتیوان سابیر عه‌زیز - مامۆستا خه‌لیل ئه‌حمه‌د

سایتی به‌هه‌شت http://www.ba8.org

قنووت له‌ نوێژی وه‌تر و نوێژه‌ فه‌رزه‌كاندا

قنووت ئه‌و دوعایه‌یه‌ كه‌ له‌ نوێژی وه‌تردا ده‌خوێنرێت له‌ پاش ركوع.هه‌روه‌ها ڕه‌وایه‌ دوعای قنووت بخوێنرێت ئه‌گه‌ر موسڵمانان توشی كاره‌سات و موسیبه‌ت و ناڕه‌حه‌تی بوون، دوعاكه‌ ده‌خوێنرێت له‌ پاش هه‌ستان له‌ ركوعی كۆتایی هه‌موو فه‌رزێك له‌ هه‌ر پێنج نوێژه‌كه‌، تا خوای گه‌وره‌ ئه‌و به‌ڵاو موسیبه‌ته‌ لاده‌بات له‌سه‌ر موسڵمانان.

نبذة في العقيدة الإسلامية ( كردي )

إنَّ ( علم التوحيد ) أشـرفُ العلـوم ، وأجلُّها قدرًا ، وأوجبُها مطلبًا ؛ لأنه العلم بالله تعالى ، وأسمـائه ، وصفـاته ، وحقوقـه على عباده ، ولأنه مفتاح الطريق إلى الله تعالى ، وأساس شرائعه . ولما كان هذا شأن التوحيد ؛ كان لزامـًا على كل مسلم أن يعتني به تعلُّمًا ، وتعليمًا ، وتدبـُّرًا ، واعتقادًا ؛ ليبني دينه على أساس سليم ، ...

شێخ موحه‌مه‌د ساڵح العثیمین

پشتیوان سابیر عه‌زیز - مامۆستا خه‌لیل ئه‌حمه‌د

سایتی به‌هه‌شت http://www.ba8.org

مامۆستا موحه‌مه‌د عه‌بدولڕه‌حمان له‌تیف

پوخته‌یه‌ك له‌ بیروباوه‌ڕی ئیسلامه‌تی

خوێنه‌ری به‌ڕێز: ناوه‌ڕۆكی ئه‌م كتێبه‌ بریتی یه‌ له‌ هه‌ندێك زانیاری سه‌ره‌تایی زۆر گرنك سه‌باره‌ت به‌ ( بیروباوه‌ڕی ڕاستی ئیسلام: بیروباوه‌ڕی ئه‌هلی سوننه‌ و جه‌ماعه‌ )...