ئیدریس مه‌حمود

بعض البدع والأخطاء في يوم الجمعة ( كردي )

من البدع والأخطاء التي يفعلها بعض الناس في يوم الجمعة، وعلى المسلم تركها والابتعاد عنها: 1 ـ التعبد بترك السفر يوم الجمعة. 2 ـ اتخاذه يوم عطلة. 3 ـ التجمل والتزين له ببعض المعاصي كحلق اللحية ، ولبس الحرير والذهب.

ئیدریس مه‌حمود

پشتیوان سابیر عه‌زیز

سایتی به‌هه‌شت http://www.ba8.org

هه‌ندێك له‌ بیدعه‌ و هه‌ڵه‌كانی جومعه‌

خوێنه‌ری خۆشه‌ویست: ئه‌م بابه‌ته‌ له‌ دوو به‌ش پێكهاتوه‌: یه‌كه‌م: بریتیه‌ له‌و بیدعانه‌ی كه‌ له‌ جومعه‌دا ده‌كرێن... دووه‌م: بریتیه‌ له‌ له‌و هه‌ڵانه‌ی كه‌ له‌ جومعه‌دا ده‌كرێن...

القنوت في صلاة الوتر والصلوات المفروضة ( كردي )

القنوت في تعريف الفقهاء هو : " اسم للدعاء في الصلاة في محل مخصوص من القيام " . وهو مشروع في صلاة الوتر بعد الركوع على الصحيح من قولي العلماء . ومشروع إذا نزلت بالمسلمين نازلة فيدعو بعد الرفع من الركوع في آخر ركعة من كل فريضة من الصلوات الخمس ، حتى يكشف الله النازلة ، ويرفعها عن المسلمين.

ئیدریس مه‌حمود

پشتیوان سابیر عه‌زیز - مامۆستا خه‌لیل ئه‌حمه‌د

سایتی به‌هه‌شت http://www.ba8.org

قنووت له‌ نوێژی وه‌تر و نوێژه‌ فه‌رزه‌كاندا

قنووت ئه‌و دوعایه‌یه‌ كه‌ له‌ نوێژی وه‌تردا ده‌خوێنرێت له‌ پاش ركوع.هه‌روه‌ها ڕه‌وایه‌ دوعای قنووت بخوێنرێت ئه‌گه‌ر موسڵمانان توشی كاره‌سات و موسیبه‌ت و ناڕه‌حه‌تی بوون، دوعاكه‌ ده‌خوێنرێت له‌ پاش هه‌ستان له‌ ركوعی كۆتایی هه‌موو فه‌رزێك له‌ هه‌ر پێنج نوێژه‌كه‌، تا خوای گه‌وره‌ ئه‌و به‌ڵاو موسیبه‌ته‌ لاده‌بات له‌سه‌ر موسڵمانان.