پێگه‌ی ڕێگای ڕاستی http://www.regayrasty.org

الموت ( كردي )

الموت قدر محتوم في وقت معلوم لا يتأخر ولا يتقدّم ويختلف أحوال الناس فيما يلاقونه من السكرات عند نزع أرواحهم، حسب إيمانهم وتقواهم، والمؤمنون يبشرون بالجنة عند موتهم وتصعد أرواحهم إلى عليين والكفار يبشرون بالنار وتحبس أرواحهم في سجين، وعذاب القبر ونعيمها ثابت؛ فالقبر إما روضة من رياض الجنة أو حفرة من حفر النيران.

هێمن عه‌بدولعه‌زیز

پشتیوان سابیر عه‌زیز

پێگه‌ی ڕێگای ڕاستی http://www.regayrasty.org

مردن

مردن قه‌ده‌ریكی نوسراوه‌ له‌ كاتێكی دیاری كراودا و دواكه‌وتن و پێش كه‌وتنی بۆ نیه‌، گیان كێشان ئازارێكی زۆر به‌ ئێشی هه‌یه‌و خه‌ڵكی تێیدا جیاوازن به‌ پێی ئیمان و ته‌قوایان، ئیمانداران له‌ كاتی گیان كێشاندا مژده‌ی به‌هه‌شتیان پێ ده‌درێت و رۆحیان سه‌رده‌كه‌ویت بو لای په‌روه‌ردگاریان، بێ باوه‌ڕانیش مژه‌ی دۆزه‌خیان پێ ده‌درێت و ڕۆحی بۆگه‌نیان له‌ به‌رگیكی ته‌نگدا حه‌پس ده‌كرێت، ئازاری گۆڕ و خوشی گۆڕ هه‌قه‌و گۆڕ یان باخیكه‌ له‌ باخه‌كای به‌هه‌شت یان چاڵێكه‌ له‌ چاڵه‌كانی دۆزه‌خ.

حصن المسلم من أذكار الكتاب والسنة ( كردي )

تشتمل على أذكار عمل اليوم والليلة في حياة المسلم باللغة الكردية، والكتاب يختلف عن الكتاب الشهير حصن المسلم لسعيد بن وهف القحطاني، رغم توافق مسميات الكتابين، إلا أن الكتاب قد اعتمد في مراجعه على كتاب حصن المسلم للقحطاني وغيره من كتب الأذكار.

دانیه‌ عه‌بدولله

پشتیوان سابیر عه‌زیز

پێگه‌ی ڕێگای ڕاستی http://www.regayrasty.org

قه‌ڵای موسڵمان له‌ ئه‌ذكاری قورئان وسوننه‌ت

ئه‌م كتێبه‌ ئه‌زكاری شه‌و رۆژو تێدایه‌ كه‌ ده‌بێت بونی هه‌بێت له‌ ژیانی موسڵماندا، وه‌ جیاوازه‌ له‌ كتێبه‌كه‌ی شێخ سه‌عید القحطانی وبرای به‌ڕێز حه‌مزه‌ به‌رزنجی.

القرآن الكريم سلاح المؤمنين ( كردي )

لو تأملنا في حال سلفنا الصالح بدءاً من النبي صلى الله عليه وسلم وانتهاءً بالمعاصرين من الصالحين لوجدنا أن القاسم المشترك بينهم هو الاهتمام بالقرآن قراءةً وحفظاً وتدبراً، ولاشك أن القرآن منهج ودستور للحياة، ومصدر العزة للمسلمين.

هێمن عه‌بدولعه‌زیز

پشتیوان سابیر عه‌زیز

پێگه‌ی ڕێگای ڕاستی http://www.regayrasty.org

قورئان چه‌كی بڕوادارانه‌

ئه‌گه‌ر ته‌ماشای ژیانی پێغه‌مبه‌ر ـ درودی خوای له‌ سه‌ر بێت ـ و هاوڵانی بكه‌ین ده‌بینین خوێندنه‌وه‌ی قوڕئان پیشه‌یان بووه‌، چونكه‌ ده‌یانزانی كه‌وا قورئان ژیانه‌... قورئان گیانه‌... ڕه‌مزی ناسینه‌وه‌ی له‌ خوا ترس و عارفینه‌..داینه‌مۆی هێزی عیززه‌ت و سه‌ر به‌رزی دینه‌.